TITLE

DESCRIPTION

PRZEPIS I OPOWIADANIE TWÓRCZE POPRZEZ DZIAŁANIE NA JĘZYKU POLSKIM

Jak inaczej poprzez działanie wprowadzić przepis oraz opowiadanie twórcze w klasie V.

Czy można połączyć naukę pisania z robieniem koreczków? Jeszcze do wczoraj nie byłam pewna. Spróbowałam i efekt mnie zachwycił.  Poprosiłam dzieci o przyniesienie deseczek i fartuszków. Rodzice zadbali o produkty. A potem tylko ekscytacja przed wejściem do Sali 5 zmysłów i … działanie. Z zachwytem patrzyłam, jak  moi uczniowie kroili, tworzyli wspaniałe koreczkowe konstrukcje, jeżyki koreczkowe.  Zanim skonsumowali to, co stworzyli, opisali je, ożywili swojego jeżyka i opowiedzieli pisemnie jego historię.  Oto kilka zdjęć  i przykładowe prace.

Pani Małgorzata Róg

   

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress